Veelgestelde vragen (FAQ)
Welkom op onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzending en meer. We hebben deze pagina samengesteld om je snel en gemakkelijk te helpen bij al je vragen. Of je nu meer wilt weten over het kiezen van de perfecte BBQ, onze betaalmogelijkheden of tips voor het onderhoud van je barbecue, je vindt het hier.
Heb je een vraag die niet in deze lijst staat? Neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat altijd klaar om je verder te helpen.
Inklapbare content
Kunnen we de bbq’s ergens bekijken?
Ja, dat kan ik onze toonzaal (Sint Pieterskaai 17, 8000
Brugge). Voor specifieke uitleg maak je best een afspraak.
Welke prijzen hanteren we voor transport?
Alle bestellingen binnen postcode 8000 & deelgemeenten
worden gratis geleverd door onze eigen transportdienst. Alle bestellingen
buiten postcode 8000 worden geleverd voor 45€.
Hoelang duurt het tot dat we levering ontvangen?
Voorradige producten worden binnen de week geleverd.
Kunnen bestellingen teruggestuurd worden?
Artikelen kunnen teruggestuurd worden op kosten van de
koper. De waarde van het product wordt teruggestort binnen de 7 dagen na
ontvangst als de verpakking van het product intact is en het artikel ongeopend
en onbeschadigd is.
Stond uw vraag hier niet tussen?
Indien uw vraag niet tussen deze lijst met veelgestelde vragen staat, kunt u gerust contact met ons opnemen via ons contactformulier op de contactpagina. Via onderstaande knop gaat u rechtstreeks naar onze contactpagina.